ACTROS
تاريخ : سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:, | 22:9 | نویسنده : علی محمدی

سلام خدمت دوستان گلم این محصول سال 2012 کمپانی بنز هست من که فیلماشو رو آپارات دیدیم خیل جالبه بود

من طی تحقیقاتی که کردم از هر ده راننده 4 از اون بنزو ترجیه میدن به بقیه کامیون واون 4 دیگه اکثر ولوو رو می پسندن وبقیه هم کامیون های دیگه رو ولی  از هر ده نفر7 نغر می گفتن اگر بنز بود طرف هیچ کدوم نمی رفتیم حتا ولوو همه می گهتن رو دسته بنز نیمده من خودم بنزو خیلی دوست دارم شرکت بنز به مسائل آیرودینامیکی خیل توجه داره واگر این کامیون را با سری قبلی آکتروس مقایسه کنی اون وقت متوجه عمق مسله میشی پیشنهاد می کنم فیلمشو از رو آپارات نگاه کنید خیلی جالبه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • تک تاز بلاگ
  • گوف